کیک جعبه آبجو




و این هم کیک تولد همسرم بود که بالاخره موفق شدم , بذارم تو وبلاگ
البته با توجه به اینکه مهمون داشتم و دست تنها بودم , کار خاصی نتونستم انجام بدم و اونجور که دلم میخواست تمیز نشد :/
چون غذاها و جمع و جور کردن اونها ی طرف بود , و تهیه خود کیک هم در همون روز , ی طرف دیگه
این بود که از یک گزینه ساده استفاده کردم
شیشه بطری شکلاتی که آماده هست و اگه شما مایل به تهیه اش بودید , میتونید یک شیشه حالی انتخاب کنید , روش سلفون بکشید و طی چند دوره شکلات آب کرده بریزید روش
ولی فقط باید یک سطح کار پر شه وگرنه نمیتونید از شیشه جداش کنید
کیک هم که قبلا دستورش رو اینجا گذاشته بودم
باتر کریم هم که اینجا دستورش هست و از نوع شکلاتی بود
لابلاش هم از موز و آناناس و گردو بود
و خود جعبه هم شکلات آب شده قهوه ای با سفید بود که  خیلی هم نزدم و روی سلفون پهن کردم و گذاشتم خشک شه
و خرد چوبها در واقع همون خرده های نارگیل خشک شده هست
گیلدا ^_^



Kommentare

  1. تولدت شوهرتون مبارك
    ايشالا صد سالكيشون رو هم با هم جشن بكيريد

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ممنون از لطفتون سونا جان
      پاینده باشید

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts