کیک با خمیر ۱۰۰۰ لا




قبلا هم گفتم که تهیه کیک و شیرینی با سیب یکی از لذیذ ترین شیرینی ها واسه من هست ^_^
و اصولا هر شیرینی و دستوری که با این میوه و ترکیب معجزه آسای ادویه دارچین باشه , بهترینها واسه منه
تو دنیایی مجازی این دستور خیلی زیاد هست و دوست داشتم که خود من هم امتحان کنم
از اونجایی که اصولا خمیر ۱۰۰۰ لا تو یخچال هست , این طرح رو عملی کردم




پس قبل از هر چی اینو میدونید که به خمیر ۱۰۰۰ لا احتیاج دارید
و همینجور سیبهاایی که پوست قرمز داشته باشن
سیبها رو به صورت برشی که تو عکس میبینید ببرید , و داخل ابی که با ترکیب آبلیموی تازه مخلوط شده باشه , قرار بدید ...... نصف لیمو واسه اینکار مناسبه و سیبها باید توشون شناور باشن
حالا میتونید تو مکرووله به مدت ۱ دقیقه تا ۱ دقیق و ۳۰ ثانیه قرار بدید , این قسمت بر میگرده به درجره مکرووله شما ..... اگه دیدید سیبها هنوز نرم نیستن و حالت انعطافی نداره , مدت زمان بیشتری بزارید
میتونید این کار روی حرارت هم انجام بدید , ولی در هر صورت باید دقت کنید که سیبها فقط نرم باشه و له نشن
مقداری کره رو   آب کنید و توش چند قاشق شکر و مقداری دارچین اضافه کنید
این مواد رو خوب مخلوط کنید و روی خمیر بمالید
حالا خمیر رو به نوارهای باریکی ببرید , جوری که وقتی سیب رو وسط خمیر قرار میدید , سمت مقابل رو بتونید روی نیمه دیگر سیب بزارید , این کار رو بهتره از رو عکسها مشاهده کنید


حالا به صورت رول خمیر و سیب رو با هم بپیچونید
اولین خمیر رو نقطه مرکزی ظرف مورد نظرتون بزارید و بعدها رو باید دور خمیر اولی بپیچونید تا ظرفتون پر شه
روش رو کمی شکر پپاشد
مواد رو به مدت زمانی که خوشرنگ و طلایی شه و با حرارت ۱۸۰ درجه تو فر قرار بدید
و بعد در کنار عزیزانتون , و یک قهوه یا چایی میل کنید ^_^
البته خامه یادتون نره ؛)
نوش جان , گیلدا




Kommentare

Beliebte Posts