سبز کردن برگ سیر در آپارتمان


مدتی هست که همه جا صحبت ازسبزکردن سبزیجات با آب هست 
مدت پیش قبل از اینکه این صحبتها داغ شه :))) مهناز جون این روش رو گذاشته بود 
که من هم بعد از مدتها بالاخره سیر خریدم تا این برگهای نازنین رو سبز کنم 
همونجور که میدونید سیر و برگ سیر تو شمال مصرف خیلی خیلی زیادی داره و پای ثابت خیلی از خوراکها هست 
فقط چیزی رو که من اضافه میکنم اینه که : ابی که درون ظرف ریختید هر مدت عوض شه و تازه باشه بهتره  
و دیگه اینکه : هر چیزی که مثل سیر یا پیاز ریشه داشته باشه ، میتونه به این روش به عمل بیاد 
همینجا ازش تشکر میکنم و  بهتر میبینم که از دستورات خودش استفاده کنید 
گیلدا 










Kommentare

  1. چه خوشگل شده گيلدا جان! منم برم امتحان كنم!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. شبو جون ، واسه ماها که کمبود داریم :))) خیلی مناسبه

      Löschen
  2. خیلی عالی شده زودم رشد میکنه منم درست کرده بودم پارسال بعد اینکه یه بار کوتاهش کردی بوی شدید گندیده شدن سیرها دیگه همه جا رو میگیره چون سیرهاش شروع میکنن به پوسیدن

    باید بزاریش توی هوای باز بیرون از خونه

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. اره الهام جون ، واسه همین هم تعویض آبش رو ذکر کردم چون حدس زدم که زیاد بمونه گندیده میشه
      اتفاقا مهناز جون هم گفته که بیشتر از ٢ بار چیدن نمیشه استفاده کرد
      اینجا هنوز سرده ، متاسفانه نمیشه بیرون گذاشت ، ولی خوب خدا رو شکر هنوز به جاهای خطرناک نرسیده :))))

      Löschen
  3. Tuye Goldun ham kheyli khub mishe inkaro kard.tamame fasle zemestun ham dar birun wa ruye balkon kharab nemishe.
    Manzoram ine ke tuye goldun dune dune bekarid wa tamame sal barge sir dashte bashid. Khosh Begzare <3

    AntwortenLöschen
  4. دوست عزیز منظور شما توی خاک تو گلدون هست ؟؟؟
    اگه منظور شما این باشه ، متاسفانه زمستون ما رحم به این چیزها نمیکنه و مشکل خونه های آپارتمانی این هست که خاک احتیاج به رسیدگی داره

    AntwortenLöschen
  5. گیلدا جون سیرت خیلی ناز و خوردنی و زیبا بلندشده در مورد بوی گندش هم کاملا درسته ولی با همه این احوال من روی این نکته تاکید زیادی ندارم چون دلخوشی داشتن برگ سیر و داشتن پستو در شیشه و بوی خوشش جایی برای یاد آوری بوی بد نمیذاره و اگر همیشه سعی کنی فقط ریشه آب داشته باشه بهتره چون اینطوری آّب یکروزه کشیده میشه و دوباره آب میریزی ولی به هر حال با گذشت زمان اون بوی خاص بوجود میاد

    AntwortenLöschen
  6. مرسی مهناز جون ،
    همین امروز واسه اولین بار از این برداشت ، سیرابیج تهیه کردم :))

    AntwortenLöschen
  7. به به منم همین مشکل رو داشتم که بوی گند میگیره :))) البته من کرفس و پیازچه هم سبز کردم همینجوری ولی تا نصف که رشد کرد گندید خیلی مواظبت میخواد انگاری

    AntwortenLöschen
  8. اره سالومه جون , باید حواسمون باشه
    البته به زمان هم بستگی داره که اگه هوا گرم باشه زودتر خراب میشه
    ولی من که باهاشون مشکلی نداشتم تا زمانی که خود سیر ها گندیده شد

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts