سوپ عدس قرمز - Rote Linsensuppe



این که میبینید سوپ عدس قرمز هست ، البته چون عکسش تو شب گرفته شده قرمزی چندانی نداره :)))
خیلی وقت بود که مقداری عدس قرمز داشتم ، دیدم نمیشه باهاش دال عدس تهیه کرد این بود که این دستور رو از یک صفحه آشپزی آلمانی پیدا کردم و گفتم واسه شما هم بزارم 
کنار این سوپ هم  یک نوع نان لذیذ آلمانی رو میبینید که طرز تهیه اونو براتون تو پستهای بعدی میزارم 
و اما میریم سراغ اصل مطلب 

اول مقداری پیاز رو خرد کردم و با کره تفت دادم ، مقداری زنجبیل و سیر رنده شده هم اضافه کردم و بعد از اضافه کردن زردچوبه و نمک و فلفل مقداری آب ریختم همراه با ۱ قاشق رب  گوجه 
اگر دوست داشتید میتونید از قرص مرغ هم استفاده کنید 


عدس قرمز رو هم اضافه کنید و بزارید بپزه ، این سوپ زود آماده میشه و واسه این روزهای سرد همراه با ۱ تیکه نان خیلی مناسبه 
نوش  جون ، گیلدا 





Kommentare

  1. به به ، امروز اینجا هوا بارونیه ، یه کاسه بفرست اینور مونیتور که هلاکش شدم :))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. فدات رزکم ، کاش میشود که بشه ، امیدوارم روزی بشه که همه از نزدیک همدیگر رو ببینیم :******

      Löschen
  2. آخ آخ اینجا داره برف میاد چقدر دلم خواست که پیاله از این سوپ گیلدا پزه بخورم . دستت درد نکنه عزیزم .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. عزیزممممممممممممم باز هم برف ؟؟؟؟؟؟؟
      خدای من ن ن ن ، پاشو پاشو بیا اینور انگار هوا گرمتره :))))

      Löschen
  3. به به با این نونا بخوری بعدش انگورای باغتو :D

    AntwortenLöschen
  4. ها ها انگور های باغم رو خوب اومدی :)))))))))

    AntwortenLöschen
  5. khoda kheyret bedeh khahar, manam in adas ghermezam ru dastam mundeh bud nemidunestam chikar bahashun bokonam. hatman dorost mikonam bussssssssssss

    AntwortenLöschen
  6. تی جان قربان خاخور
    راستش من این عدسها رو نزدیک به ١ سال بود داشتم ، نمیدونستم چه کنم ، بهزاد هم که فلا از خوردن چیزهای ترش دوری میکنه
    این بود که این دستور رو پیدا کردم
    از چند شب پیش که فواید زنجبیل رو هم خوندم ، دوباره رفتم ١ پاکت دیگه خریدم تا درست کنم :)))))))))))

    AntwortenLöschen
  7. به‌‌ به‌‌ چه عالی‌ من زنجبیل دوست دارم ما الان اینجا وسط تابستان هستیم هوا که سرد شد درست می‌کنم. مرسی

    AntwortenLöschen
  8. اوه ه ه ه حق باشماست ، پس تو این هوا اصلا نمیچسبه :))

    AntwortenLöschen
  9. سلام گیلدا جون، امشب این سوپ رو درست کردم عااالی شد، دستت درد نکنه

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. نوش جونت باشه عزیزم , این سوپ رو من هم خیلی دوست دارم ^_^

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts