Pikante Kartoffel



این یک دستور ساده واسه یک پیش غذا یا کنار غذا برای شما دوستان هست که از یکی از مجلات آلمانی گرفته شده
شما میتونید داخل این خمیر رو هر چی که مایل هستید بزارید ، من طبق دستور از سیبزمین پخته استفاده کردم که اگر به نظر من کمی جعفری خرد شده هم بود بهتر میشود ، که من متاسفانه نداشتم :)

ابتدا کمی سیب زمینی پخته رو که به صورت نگینی خرد کرده بودم با پیاز داغ تفت دادم و ادویه لازم و رب گوجه رو بهش اضافه کردم



واسه کارم از خمیر فیلو استفاده کردم ، به این صورت که روی ۱ برگ از خمیر کره آب شده مالیدم و این کار رو تا ۳ برگ ادامه دادم
و مقداری وسط خمیر مقداری از مواد سیبزمینی ریختم ، و به صورت بقچه جمع کردم و دورش رو با نخهای مخصوص فر بستم
شما میتونید اگه این نخها رو در دسترس نداشتید از داخل اطراف خمیر رو کمی با انگشت آب بزنید با همون قسمت رو فشار بدید تا بچسبه
دوباره روی خمیرها مقداری کره آب شده مالیدم و حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه با حرارت ۱۸۰ درجه در فر قرار دادم 



دقت کنید که این حرارت با فر من بوده ، همینقدر که دیدید خمیرتون به این رنگ در اومد کافیه
این میتونه ایده خوبی واسه شبهای کریسمس باشه :)
نوش جان ، گیلدا








Kommentare

  1. schön!
    دست گلت درد نکنه
    خیلی من از اینا دوست دارم

    AntwortenLöschen
  2. خوشگل و شیک و صد البته خوشمزه ؛ دستت درد نکنه

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts