دلمه کدو سبز



از اون موقع که برجهای ۲ قلو رو خراب کردند ، من سعی کردم که برجهای ۳ قلو رو بسازم :)))
چند روز پیش مغازه ترکها این کدو سبزهای کوچولو رو پیدا کردم 
بهتر دیدم باهاشون خورشت کدو درست کنم و همینطور این دلمه های خوشمزه رو 
من مقادیر رو در اینجا به عهده  شما میذارم

مواد لازم 
کدو به میزان لازم 
گوشت چرخکرده نرم 
پیاز رنده شده 
ادویه ، نمک ، فلفل 
رب گوجه ۱ تا ۲ قاشق 
مقداری گوجه ریز و در صورت تمایل مقداری گوجه سبز برای  سس
پیاز ۱ عدد 
اول از همه سر کدوها  رو زده وبا دقت تمام داخل آنها رو خالی میکنید ، با هر وسیله که راحت هستید




پیاز رنده شده را با گوشت و ادویه و نمک مخلوط کنید و خوب و با دست ورز بدهید  تا حالت چنسباندگی پیدا کنه 
و سپس مواد رو داخل کدوها بریزید 
یک عدد پیاز دیگر رو کمی تفت بدید و رب رو بهش اضافه کنید و با مقداری آب و گوجه سبزها بزارید تا جوش بیاد 
کدوها رو با دقت داخل ظرف بذارید ، برای این کدوها من ۳۰ دقیقه پخت بهشون اختصاص دادم 
نوش جان ، گیلدا




************



من این کدو توپی ها رو تو یکی از فروشگاهای دیدم و که دلمه  بهترین ایده واسه اونها میتونه باشه 
ترکیب داخلش همون ترکیب بالا هست فقط چون کدوش گوشتی بود از گوشت کدو هم واسه اینکار استفاده کردم 
و اینهم بگم که مدت زمان بیشتری نسبت به کدوهای بالایی احتیاج داشت  تا پخته شه 










Kommentare

  1. خیلی خوشمزست منم خیلی دوست دارم اتفاقا امروز برای نهار داشتیم اما خوب برجهای 3 قلوی تو فرق میکنه خوشمزه تره :]

    AntwortenLöschen
  2. مرسی گلم ، نوش جونت

    AntwortenLöschen
  3. چه باحاله اینا
    طعمش مثل کدو سبزه یا کدو حلوایی؟
    ترکیبی از هر دو تاست :))

    AntwortenLöschen
  4. مرسی شادی جون , عزیزم دقیقا مثل کدو سبزهای معمولی بود فقط شکلش فرق داشت و سفتر بود

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts