رنگینک



بالاخره بعد از مدتها کلنجار رفتن ، و امروز و فردا کردن ، تونستم این رنگینک رو درست کنم
البته ی جورای این روش له شده حلوای رنگینک شده :)
نمیدونم درست انجام دادم یا نه ، ولی خیلی خوشمزه شده بود 
هستهای رطب رو خارج کردم ، اونها رو له کردم ،  داخل بشقاب به قطر ۲ سانت پهن کردم 
گردو رو به صورت نگینی خرد کردم و روی خرما ریختم ، و دوباره یک لایه خرما روش کشیدم 
جداگانه چند قاشق ارد رو تفت دادم ، تا رنگش قهوای شه ، و بهش مقداری روغن مایع و کره اضافه کردم 
به اندازه ای که غلظتی مثل ماست پیدا کنه ، و مواد رو روی خرما ریختم ، جوری که همه جا رو بپوشونه 
و در آخر پودر دارچین پاچیدم ، و به برشهای دلخواه بریدم 
میتونید اگه دوست داشتید از پودر نارگیل یا خلال پسته و بادوم هم استفاده کنید 
نوش جان ، گیلدا



در این روش داخل خرماها مغز گردو گذاشتم و کنار هم چیدم و بعد ارد و روغن رو روشون دادم 

Kommentare

Beliebte Posts