خورشت کرفس



خورشت  کرفس یکی از خوراکهای مورد علاقه من هست 
این گیاه سرشار از ویتامینهای معدنی  بوده و مورد خوبی برای آرامش اعصاب و بیماری های روحی میباشد 
آلمانی ها این سبزی رو به صورت خام هم خیلی مصرف میکنند و فکر کنم واسه همین هست که همگی اعصاب فوقالعاده راحتی دارند :))) 


به نسبت  ۱ کیلو کرفس ، نیم کیلو نعنا و جعفری استفاده کردم ، همینطور از برگهای سبز و تازه خود کرفس
سبزیها را خرد و سرخ کردم ، کرفس ها رو هم به اندازه بند انگشت خرد ، و جدا گانه سرخ کردم ، از گوشت گوسفند استفاده کردم و با پیاز تفت دادم ، و بعد از کمی پختن سبزیجات رو اضافه کردم به مواد فوق ١ قاشق رب گوجه و همینجور نمک و فلفل رو اضافه کردم 
از اونجای که خود کرفس عطر بسیار خوبی داره ، ترجیح میدم که از سیر یا زعفران برای بهتر کاردانش استفاده نکنم 
میتونید از آب لیمو یا آب غوره یا خود غوره استفاده کنید ، نمک و فلفل رو فراموش نکنید
نوش جان ، گیلدا








Kommentare

Beliebte Posts